Fillimi i një kompanie transporti? Këtu është ajo që duhet të dini!

Prezantimi

Kushdo që dëshiron të krijojë një kompani transporti, duhet të jetë i vetëdijshëm për faktin se kjo nuk mund të bëhet brenda natës. Para se të filloni një kompani transporti, së pari do të duhet të përballet me një sasi të madhe dokumentesh. Për shembull: çdo kompani që është e angazhuar në transportin profesional të mallrave përmes rrugës, gjegjësisht çdo kompani që transporton mallra (me rrugë) kundër pagesës dhe me porosi të palëve të treta, ka nevojë për një 'Eurovergunning' (leje Euro) në rast se transporti bëhet me automjete me një kapacitet ngarkues më shumë se 500 kg. Marrja e një leje Euro kërkon ca përpjekje. Cilët hapa duhet të ndërmerren? Lexojeni këtu!

Fillimi i një kompanie transporti?

Leje

Për të marrë një leje Euro, leja duhet të aplikohet në NIWO (Organizata Kombëtare dhe Ndërkombëtare Hollandeze e Transportit Rrugor). Siç tregohet në hyrje, leja kërkohet për transport kombëtar dhe ndërkombëtar me automjete me një kapacitet ngarkimi më shumë se 500 kg. Një kompani transporti me licencë duhet të ketë së paku një automjet, për të cilin duhet të lëshohet një certifikatë licence. Me një çertifikatë licence në bord, automjeti mund të transportojë mallra brenda BE (me disa përjashtime). Jashtë BE-së lejet e tjera janë të nevojshme (për shembull një leje CEMT ose një autorizim shtesë për udhëtim). Leja e euros është e vlefshme për një periudhë 5 vjeçare. Pas kësaj periudhe, leja mund të rinovohet. Në varësi të llojit të transportit (për shembull transportimi i materialeve të rrezikshme), është e mundur që lejet e tjera janë gjithashtu të nevojshme.

Kërkesat

Ekzistojnë katër kërkesa kryesore që duhet të përmbushen para se të lëshohet një leje:

  • Kompania duhet të ketë një themelimi aktual në Hollandë, që do të thotë një institucion aktual dhe i përhershëm. Për më tepër, dhe siç është përmendur tashmë, duhet të ketë të paktën një automjet.
  • Kompania duhet të jetë kredinë, do të thotë që kompania ka një sasi të mjaftueshme mjetesh financiare në dispozicion për të siguruar ngritjen dhe vazhdimësinë e saj. Në mënyrë të veçantë kjo do të thotë që kapitali i kompanisë (në formën e kapitalit të sipërmarrjes) duhet të jetë së paku 9.000 euro në rast se kompania punon me një automjet. Një shumë shtesë prej 5.000 euro duhet t'i shtohen këtij kapitali për çdo automjet shtesë. Si dëshmi e besueshmërisë së kredisë, duhet të paraqitet një bilanc (hapës), dhe ndoshta një pasqyrë e pasurive, si dhe një deklaratë e një kontabilisti (RA ose AA), një anëtar i NOAB ose një anëtar i regjistrit të kontabilistëve (' Regjistrohu Belastingadviseurs '). Ekzistojnë disa kërkesa specifike për këtë deklaratë.
  • Për më tepër, personi përgjegjës për aktivitetet e transportit (menaxheri i transportit) duhet të dëshmojë të tijin kompetencë duke prodhuar një diplomë të njohur 'Ondernemer beroepsgoederenvervoer over de weg' (e përkthyer lirshëm: 'Transport profesional i mallrave sipërmarrës nga rruga'). Kjo diplomë merr disa “mëngë të rradhës”, pasi mund të merret vetëm duke kaluar gjashtë provime të organizuara nga një degë specifike e CBR (Zyra Qendrore Hollandeze për Aftësi të Drejtimit). Jo çdo menaxher i transportit duhet të marrë këtë diplomë; ekziston një kufi më i ulët i një menaxheri me një diplomë. Për më tepër, ekzistojnë një numër kërkesash shtesë. Menaxheri i transportit duhet për shembull të jetë banor i BE-së. Menaxheri i transportit mund të jetë drejtori ose pronari i kompanisë, por ky pozicion mund të plotësohet nga një person 'i jashtëm' (për shembull një nënshkrues i autorizuar), për sa kohë që NIWO mund të përcaktojë që menaxheri i transportit është përgjithmonë dhe në të vërtetë drejtimin e aktiviteteve të transportit dhe se ka një lidhje të vërtetë me kompaninë. Në rastin e një personi 'të jashtëm', nevojitet 'vakbekwaamheid' verbraring inbreng (i përkthyer lirshëm: 'kontributi i deklaratës i kompetencës').
  • Kushti i katërt është që kompania duhet të jetë i besuar. Kjo mund të tregohet nga një 'Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) zëri i NP en / i RP' (vërtetim i sjelljes së mirë për një person fizik (PK) ose një person juridik (RP)). VOG RP është e nevojshme në rast të një personi juridik në formën e një BV Hollandeze, Vof ose partneriteti. VOG NP është i nevojshëm në rast të një pronësie të vetme dhe / ose një menaxher të transportit të jashtëm. Në rast të drejtorëve që nuk jetojnë në Hollandë dhe / ose që nuk janë në pronësi të shtetësisë Hollandeze, një VOG NP e veçantë duhet të merret në vendin e vendbanimit ose kombësisë.

(Tjetër) arsye për refuzim

Një leje Euro mund të refuzohet ose tërhiqet kur kjo këshillohet nga Byroja Bibob. Kjo mund të jetë për shembull kur ekziston mundësia që leja të përdoret për veprimtari kriminale.

Aplikacion

Leja mund të aplikohet përmes zyrës dixhitale të NIWO. Një leje kushton 235 €, -. Certifikata e licencës kushton 28.35 €. Për më tepër, një taksë vjetore 23,70 € ngarkohet për certifikatë licence.

përfundim

Për të krijuar një kompani transporti në Hollandë, duhet të merret një 'Eurovergunning'. Kjo leje mund të lëshohet kur plotësohen katër kërkesa: duhet të ketë një themelim aktual, kompania duhet të jetë e besueshme, menaxheri i transportit duhet të jetë në posedim të një diplome 'Ondernemer beroepsgoederenvervoer mbi de weg' dhe kompania duhet të jetë e besueshme. Përveç mos përmbushjes së këtyre kërkesave, leja mund të refuzohet kur ekziston rreziku që leja të keqpërdoret. Kostot për një aplikim janë 235 €, -. Një çertifikatë licence kushton 28.35 €.

Burimi: www.niwo.nl

Kontakti

Nëse keni ndonjë pyetje ose komente të mëtutjeshme pas leximit të këtij artikulli, mos ngurroni të kontaktoni z. Maxim Hodak, avokat në z Law & More via maxim.hodak@lawandmore.nl or mr. Tom Meevis, attorney-at-law at Law & More via tom.meevis@lawandmore.nl or call us on +31 40-3690680.

pjesë