Regjistri UBO: frika e çdo UBO?

1. Paraqitje

Më 20 maj 2015 Parlamenti Evropian miratoi Direktivën e Katërt kundër Pastrimit të Parave. Në bazë të kësaj direktive, çdo shtet anëtar është i detyruar të krijojë një regjistër UBO. Të gjitha UBO të një kompanie duhet të përfshihen në regjistër. Si UBO do të kualifikohet çdo person fizik që drejtpërdrejt ose indirekt zotëron më shumë se 25% të interesit (aksioneve) të një kompanie, duke mos qenë një kompani e regjistruar në bursën. Në rast të mos krijimit të UBO (s), opsioni i fundit mund të jetë të konsideroni një person fizik nga personeli drejtues më i lartë i një kompanie të jetë UBO. Në Hollandë, regjistri UBO duhet të përfshihet para 26 qershorit 2017. Pritet që regjistri të sjellë shumë pasoja për klimën holandeze dhe evropiane të biznesit. Kur dikush nuk dëshiron të befasohet në mënyrë të pakëndshme, një imazh i qartë i ndryshimeve të ardhshme do të jetë thelbësore. Prandaj, ky artikull do të përpiqet të sqarojë konceptin e regjistrit UBO duke analizuar karakteristikat dhe implikimet e tij.

2. Një koncept evropian

Direktiva e Katërt kundër Pastrimit të Parave është një produkt i bërjes evropiane. Ideja që qëndron pas prezantimit të kësaj direktive është që Evropa dëshiron të parandalojë pastruesit e parave dhe financuesit e terrorizmit që të përdorin lëvizjen e tanishme të lirë të kapitalit dhe lirinë për të furnizuar shërbime financiare për qëllimet e tyre kriminale. Në përputhje me këtë është dëshira për të vendosur identitetin e të gjithë UBO, duke qenë persona me një autoritet të konsiderueshëm. Regjistri UBO formon vetëm një pjesë të ndryshimeve të paraqitura nga Direktiva e Katërt e Pastrimit të Parave për të arritur qëllimin e saj.

Siç u përmend, Direktiva duhet të zbatohet para 26 qershorit 2017. Në lidhje me temën e regjistrit UBO, Direktiva përshkruan një kornizë të qartë. Direktiva detyron shtetet anëtare të sjellin sa më shumë persona juridikë të jetë e mundur në fushën e legjislacionit. Sipas Direktivës, tre lloje të autoriteteve duhet të kenë qasje në të dhënat e UBO për çdo rast: autoritetet kompetente (përfshirë autoritetet mbikëqyrëse) dhe të gjitha njësitë e inteligjencës financiare, autoritetet e detyruara (përfshirë institucionet financiare, institucionet e kreditit, auditorët, noterët, ndërmjetësit) dhe ofruesit e shërbimeve të lojërave të fatit) dhe të gjithë personat ose organizatat që mund të demonstrojnë një interes të ligjshëm. Megjithatë, shtetet anëtare janë të lira të zgjedhin një regjistër plotësisht publik. Termi "autoritete kompetente" nuk është shpjeguar më tej në Direktivë. Për këtë arsye, Komisioni Evropian kërkoi sqarime në ndryshimin e saj të propozuar në Direktivën e 5 korrikut 2016.

Sasia minimale e informacionit që duhet të përfshihet në regjistër është si vijon: emri i plotë, muaji i lindjes, viti i lindjes, kombësia, vendi i vendbanimit dhe natyra dhe shtrirja e interesit ekonomik të mbajtur nga UBO. Për më tepër, përkufizimi i termit "UBO" është shumë i gjerë. Termi nuk përfshin vetëm një kontroll të drejtpërdrejtë (në bazë të pronësisë) prej 25% ose më shumë, por edhe një kontroll të mundshëm indirekt të më shumë se 25%. Kontrolli indirekt nënkupton kontrollin në çfarëdo mënyrë tjetër përveçse përmes pronësisë. Ky kontroll mund të bazohet në kriteret e kontrollit në marrëveshjen e aksionarëve, aftësinë për të pasur një ndikim të gjerë në një kompani ose aftësinë për të caktuar, për shembull, drejtorë.

3. Regjistri në Hollandë

Kuadri Hollandez për zbatimin e legjislacionit për regjistrin UBO është përshkruar kryesisht në një letër drejtuar ministrit Dijsselbloem, datë 10 shkurt 2016. Sa i përket subjekteve që mbulohen nga kërkesa e regjistrimit, letra tregon se pothuajse asnjë nga llojet ekzistuese të Hollandisht entitetet do të mbeten të paprekura, përveç pronësisë së vetme dhe të gjitha enteve publike. Gjithashtu kompanitë e listuara janë të përjashtuara. Për dallim nga tre kategoritë e personave dhe autoriteteve që kanë të drejtë të inspektojnë informacionin në regjistër siç janë zgjedhur në një nivel evropian, Hollanda zgjedh një regjistër publik. Kjo për shkak se një regjistër i kufizuar sjell disavantazhe në lidhje me koston, fizibilitetin dhe verifikueshmërinë. Meqenëse regjistri do të jetë publik, do të ndërtohen katër masa mbrojtëse të intimitetit në:

3.1. Userdo përdorues i informacionit do të regjistrohet.

3.2. Qasja në informacion nuk jepet falas.

3.3. Përdoruesit përveç autoriteteve të përcaktuara posaçërisht (autoritetet të cilat përfshijnë ndër të tjera Banka Hollandeze, Autoritetet Tregjet Financiare dhe Zyra e Mbikëqyrjes Financiare) dhe Njësia Hollandeze e Inteligjencës Financiare do të kenë vetëm qasje në një grup të kufizuar të të dhënave.

3.4. Në rast të rrezikut të rrëmbimit, zhvatjes, dhunës ose frikësimit, do të pasojë një vlerësim të rrezikut rast pas rasti, në të cilin do të shqyrtohet nëse qasja në të dhëna të caktuara mund të mbyllet nëse është e nevojshme.

Përdoruesit e ndryshëm nga autoritetet e përcaktuara posaçërisht dhe AFM mund të hyjnë vetëm në këto informacione: emrin, muajin e lindjes, kombësinë, vendin e vendbanimit dhe natyrën dhe shtrirjen e interesit ekonomik të mbajtur nga pronari përfitues. Kjo minimum do të thotë që jo të gjitha institucionet që duhet të bëjnë kërkime të detyrueshme UBO mund të nxjerrin të gjithë informacionin e tyre të kërkuar nga regjistri. Ata do të duhet të mbledhin vetë këtë informacion dhe t'i ruajnë këto informacione në administrimin e tyre.

Duke pasur parasysh faktin se autoritetet e përcaktuara dhe NJIF kanë një rol të caktuar hetimor dhe mbikëqyrës, ata do të kenë qasje në të dhëna shtesë: (1) ditë, vend dhe vend të lindjes, (2) adresa, (3) numrin e shërbimit qytetar dhe / ose numrin e identifikimit të taksës së huaj (TIN), (4) natyrën, numrin, datën dhe vendin e lëshimit të dokumentit me të cilin është verifikuar identiteti ose një kopje e këtij dokumenti dhe (5) dokumentacion që vërteton pse një person ka statusin të UBO dhe madhësinë e interesit përkatës (ekonomik).

Pritjet janë që Oda Ekonomike do të menaxhojë regjistrin. Të dhënat do të arrijnë në regjistër duke dorëzuar informacionin nga vetë kompanitë dhe personat juridikë. Një UBO nuk mund të refuzojë pjesëmarrjen në paraqitjen e këtij informacioni. Për më tepër, autoritetet e detyruara gjithashtu do të kenë, në një kuptim, një funksion përmbarimi: ata kanë përgjegjësinë t'i komunikojnë regjistrit të gjitha informacionet që disponojnë, të cilat ndryshojnë nga regjistri. Autoritetet që u janë besuar përgjegjësi në fushën e luftimit të pastrimit të parave, financimit të terrorizmit dhe formave të tjera të krimit financiar dhe ekonomik, në varësi të madhësisë së detyrës së tyre, do të kenë të drejtë ose kërkohet të paraqesin të dhëna që ndryshojnë nga regjistri. Ende nuk është e qartë se kush do të jetë zyrtarisht përgjegjës për detyrën përmbaruese në lidhje me paraqitjen (korrekte) të të dhënave të UBO dhe kush do (mundësisht) të ketë të drejtë të lëshojë gjoba.

4. Një sistem pa të meta?

Megjithë kërkesat e rrepta, legjislacioni i UBO nuk duket të jetë i papërshkueshëm nga uji në të gjitha aspektet. Ekzistojnë një sërë mënyrash që mund të sigurohen që dikush bie jashtë qëllimit të regjistrit UBO.

4.1. Shifra e besimit
Dikush mund të zgjedhë të operojë përmes figurës së besimit. Shifrat e besimit i nënshtrohen rregullave të ndryshme sipas direktivës. Direktiva kërkon një regjistër edhe për shifrat e besimit. Megjithatë, ky regjistër specifik nuk do të jetë i hapur për publikun. Në këtë mënyrë, anonimiteti i personave që qëndrojnë pas një besimi mbetet i siguruar në një masë tjetër. Shembuj të figurave të besimit janë besimi anglo-amerikan dhe besimi i Kuraçao. Bonaire di gjithashtu një shifër të krahasueshme me besimin: DPF. Ky është një lloj i veçantë i fondacionit, i cili, ndryshe nga besimi, posedon personalitet juridik. Ajo drejtohet nga legjislacioni i BES.

4.2. Transferimi i sediljes
Direktiva e Katërt e Pastrimit të Parave përmend si më poshtë në lidhje me zbatueshmërinë e saj: "... kompani dhe persona të tjerë juridikë të vendosur në territoret e tyre". Kjo fjali nënkupton që kompanitë, të cilat janë krijuar jashtë territorit të shteteve anëtare, por që më vonë zhvendosin vendin e kompanisë së tyre në një shtet anëtar, nuk janë të përfshira në legjislacion. Për shembull, mund të mendohet për konceptet juridike të njohura si Jersey Ltd., BES BV dhe American Inc. Një DPF gjithashtu mund të vendosë të transferojë vendin e saj aktual në Hollandë dhe të vazhdojë të ndjekë aktivitete si një DPF.

5. Ndryshimet e ardhshme?

Ështja është nëse Bashkimi Evropian do të dëshirojë të përjetësojë mundësitë e lartpërmendura për të shmangur legjislacionin UBO. Sidoqoftë, aktualisht nuk ka indikacione konkrete që ndryshimet do të ndodhin në këtë pikë në një afat të shkurtër. Në propozimin e saj të paraqitur më 5 korrik, Komisioni Evropian kërkoi disa ndryshime në Direktivë. Ky propozim nuk përfshin ndryshime në lidhje me sa më sipër. Për më tepër, nuk është ende e qartë nëse ndryshimet e propozuara do të zbatohen në të vërtetë. Sidoqoftë, nuk do të jetë e gabuar të merren parasysh ndryshimet e propozuara dhe mundësia që ndryshimet e tjera të bëhen në një pikë të mëvonshme. Katër ndryshimet kryesore siç janë propozuar aktualisht janë si më poshtë:

5.1. Komisioni propozon që regjistri të bëhet publik plotësisht. Kjo do të thotë se direktiva do të rregullohet në pikën e hyrjes nga individë dhe organizata që mund të tregojnë një interes të ligjshëm. Kur aksesi i tyre më parë mund të kufizohej në të dhënat minimale të përmendura më parë, regjistri tani do t'u zbulohet plotësisht atyre gjithashtu.

5.2. Komisioni propozon të përcaktojë termin "autoritete kompetente" si më poshtë: ".. ato autoritete publike me përgjegjësi të përcaktuara për luftimin e pastrimit të parave ose financimit të terrorizmit, përfshirë autoritetet tatimore dhe autoritetet që kanë funksionin e hetimit ose ndjekjes së pastrimit të parave, veprat e lidhura me kallëzime dhe financimin e terrorizmit, gjurmimin dhe kapjen ose ngrirjen dhe konfiskimin e pasurive kriminale ".

5.3. Komisioni kërkon një transparencë më të madhe dhe një mundësi më të mirë të identifikimit të UBO përmes ndërlidhjes së të gjithë regjistrave kombëtar të shteteve anëtare.

5.4. Për më tepër, Komisioni propozon që, në disa raste, të ulet niveli i UBO nga 25% në 10%. Ky do të jetë rasti për personat juridikë që janë një entitet jo-financiar pasiv. Këto janë ".. Subjektet ndërmjetëse që nuk kanë ndonjë veprimtari ekonomike dhe shërbejnë vetëm për të distancuar pronarët përfitues nga pasuritë".

5.5. Komisioni sugjeron të ndryshojë afatin e zbatimit nga 26 qershori 2017 deri më 1 janar 2017.

përfundim

Futja e regjistrit publik UBO do të ketë implikime të gjera për ndërmarrjet në shtetet anëtare. Personat që posedojnë drejtpërdrejt ose tërthorazi më shumë se 25% të interesit (aksioneve) të një kompanie që nuk është kompani e listuar, do të detyrohen të bëjnë shumë sakrifica në fushën e privatësisë, duke rritur rrezikun e shantazhit dhe rrëmbimit; përkundër faktit se Hollanda ka treguar që do të bënte çmos për të lehtësuar sa më shumë këto rreziqe. Për më tepër, disa raste do të marrin përgjegjësi më të mëdha në lidhje me njoftimin dhe transmetimin e të dhënave që ndryshojnë nga të dhënat në regjistrin UBO. Futja e regjistrit UBO mund të nënkuptojë që personi do të zhvendoset në fokus figurën e besimit, ose një institucion juridik i krijuar jashtë shteteve anëtare, i cili më pas mund të transferojë vendin e tij të vërtetë në një shtet anëtar. Nuk është e sigurt nëse këto struktura do të mbeten mundësi të vlefshme në të ardhmen. Ndryshimi i propozuar aktualisht i Direktivës së Katërt të Pastrimit të Parave Ani nuk përmban ende ndryshime në këtë pikë. Në Hollandë, duhet të merret në konsideratë kryesisht propozimi për ndërlidhjen e regjistrave kombëtar, një ndryshim të mundshëm në kërkesën për 25% dhe një datë të mundshme të zbatimit të hershëm.

pjesë