Transferimi i ndërmarrjes

Nëse po planifikoni të transferoni një kompani tek dikush tjetër ose të merrni përsipër kompaninë e dikujt tjetër, mund të pyesni veten nëse kjo blerje vlen edhe për personelin. Në varësi të arsyes pse ndërmarrja është marrë përsipër dhe si kryhet marrja, kjo mund të jetë e dëshirueshme ose jo. Për shembull, a është marrë një pjesë e ndërmarrjes nga një kompani që ka pak përvojë me aktivitete të tilla biznesi? Në atë rast, mund të jetë mirë të marrësh përsipër punonjësit e specializuar dhe t'i lejosh ata të vazhdojnë me aktivitetet e tyre normale. Nga ana tjetër, a ka bashkim të dy ndërmarrjeve të ngjashme për të kursyer kostot? Atëherë disa punonjës mund të jenë më pak të dëshirueshëm, sepse disa pozicione tashmë janë mbushur dhe gjithashtu mund të bëhen kursime të konsiderueshme në kostot e punës. Nëse punonjësit duhet të merren përsipër varet nga zbatueshmëria e rregullores për 'transferimin e ndërmarrjes'. Në këtë artikull, ne shpjegojmë se kur është kështu dhe cilat janë pasojat.

Transferimi i ndërmarrjes

Kur ka transferim të ndërmarrjes?

Kur ka një transferim të ndërmarrjes, vijon nga Seksioni 7: 662 i Kodit Civil Hollandez. Ky seksion shprehet se duhet të ketë një transferim si rezultat i një marrëveshjeje, bashkimi ose ndarjeje të një njësie ekonomike që ruan të vetën identitet. Një njësi ekonomike është "një grup burimesh të organizuara, të përkushtuar për të ndjekur një aktivitet ekonomik, pavarësisht nëse ajo veprimtari është qendrore ose ndihmëse". Meqenëse blerjet kryhen në një larmi mënyrash në praktikë, ky përkufizim ligjor nuk ofron një udhëzim të qartë. Prandaj, interpretimi i tij varet shumë nga rrethanat e çështjes.

Gjyqtarët janë përgjithësisht mjaft të gjerë në interpretimin e tyre të transferimit të ndërmarrjeve pasi sistemi ynë juridik i kushton shumë rëndësi mbrojtjes së punonjësve. Në bazë të praktikës ekzistuese gjyqësore, mund të konkludohet se fraza e fundit 'një njësi ekonomike që mban identitetin e saj' është më e rëndësishmja. Kjo zakonisht ka të bëjë me një marrje të përhershme të një pjese të ndërmarrjes dhe aseteve shoqëruese, emrave tregtarë, administratës dhe, natyrisht, personelit. Nëse përfshihet vetëm një aspekt individual i kësaj, zakonisht nuk ka transferim të ndërmarrjes, përveç nëse ky aspekt është vendimtar për identitetin e ndërmarrjes.

Me pak fjalë, zakonisht bëhet një transferim i ndërmarrjes sa më shpejt që marrja përsipër të përfshijë një pjesë të plotë të një ndërmarrjeje me qëllim të kryerjes së një aktiviteti ekonomik, i cili karakterizohet gjithashtu nga identiteti i tij që ruhet pas marrjes në dorëzim. Prandaj, transferimi i një (pjesë të një) biznesi me një karakter jo të përkohshëm shpejt përbën një transferim të ndërmarrjes. Një rast në të cilin nuk ka transferim të ndërmarrjes në mënyrë të qartë është një bashkim i aksioneve. Në një rast të tillë, punonjësit mbeten në shërbim të së njëjtës kompani sepse ka vetëm një ndryshim në identitetin e aksionarit (ave).

Pasojat e transferimit të ndërmarrjes

Nëse ka një transferim të ndërmarrjes, në parim, i gjithë stafi që bën pjesë në aktivitetin ekonomik transferohet nën kushtet e kontratës së punës dhe marrëveshjes kolektive në fuqi me punëdhënësin e mëparshëm. Prandaj nuk është e nevojshme të lidhet një kontratë e re pune. Kjo vlen gjithashtu nëse palët nuk janë në dijeni të zbatimit të transferimit të ndërmarrjes dhe për punonjësit për të cilët transferuesi nuk ka qenë në dijeni në kohën e marrjes në dorëzim. Punëdhënësi i ri nuk lejohet të pushojë nga puna të punësuarit për shkak të transferimit të ndërmarrjes. Gjithashtu, punëdhënësi i mëparshëm është përgjegjës krahas punëdhënësit të ri për një vit më shumë për përmbushjen e detyrimeve nga kontrata e punës që lindën para transferimit të ndërmarrjes.

Jo të gjitha kushtet e punësimit transferohen te punëdhënësi i ri. Skema e pensioneve është një përjashtim nga kjo. Kjo do të thotë që punëdhënësi mund të zbatojë të njëjtën skemë pensioni për punonjësit e rinj si ajo për punonjësit e tij aktual nëse kjo deklarohet me kohë për transferimin. Këto pasoja vlejnë për të gjithë punonjësit me të cilët kompania transferuese është në shërbim në kohën e transferimit. Kjo vlen edhe për punonjësit që janë të papërshtatshëm për punë, të sëmurë ose me kontrata të përkohshme. Nëse punonjësi nuk dëshiron të transferohet me ndërmarrjen, ai / ajo mund të deklarojë shprehimisht se dëshiron të zgjidhë kontratën e punës. Possibleshtë e mundur të negociohet për kushtet e punësimit pas transferimit të ndërmarrjes. Sidoqoftë, kushtet e vjetra të punës duhet së pari t'i transferohen punëdhënësit të ri para se kjo të jetë e mundur.

Ky artikull përshkruan se përkufizimi ligjor i transferimit të ndërmarrjes është përmbushur shumë shpejt në praktikë dhe se kjo ka pasoja të mëdha në lidhje me detyrimet ndaj punonjësve të ndërmarrjes. Transferimi i ndërmarrjes është konkretisht rasti kur një njësi ekonomike e një ndërmarrjeje merret nga një tjetër për një periudhë jo të përkohshme, përmes së cilës ruhet identiteti i aktivitetit. Si rezultat i rregullores për transferimin e ndërmarrjes, personi që merr përsipër duhet të punësojë punonjësit e (pjesës) së ndërmarrjes së transferuar nën kushtet e punësimit që zbatohen tashmë për ta. Punëdhënësi i ri nuk lejohet të pushojë nga puna të punësuarit për shkak të transferimit të ndërmarrjes. Dëshironi të dini më shumë rreth transferimit të ndërmarrjes dhe nëse ky rregull zbatohet në rrethanat tuaja specifike? Atëherë ju lutemi kontaktoni Law & More. Avokatët tanë janë të specializuar në të drejtën e korporatave dhe të drejtën e punës dhe do të jenë të kënaqur t'ju ndihmojnë!

pjesë
Law & More B.V.