Rishikimi i ligjit NV dhe raporti mashkull / femër Image

Rishikimi i ligjit NV dhe raporti mashkull / femër

Në 2012, ligji BV (kompani private) u thjeshtua dhe u bë më fleksibël. Me hyrjen në fuqi të Ligjit për Thjeshtimin dhe Fleksibilitetin e Ligjit BV, aksionerëve iu dha mundësia të rregullonin marrëdhëniet e tyre të ndërsjella, në mënyrë që të krijohej më shumë hapësirë ​​për të përshtatur strukturën e kompanisë me natyrën e kompanisë dhe marrëdhëniet bashkëpunuese të aksionarëve. Në përputhje me këtë thjeshtim dhe fleksibilizim të ligjit BV, modernizimi i ligjit NV (kompani e kufizuar) tani është në proces. Në këtë kontekst, propozimi legjislativ Modernizimi i ligjit NV dhe një raport më i ekuilibruar mashkull / femër synon së pari të bëjë ligjin NV më të thjeshtë dhe më fleksibël, në mënyrë që nevojat aktuale të shumë kompanive të mëdha të kufizuara publike (NV), qofshin të listuara apo jo , mund të përmbushet. Për më tepër, propozimi legjislativ synon ta bëjë raportin midis numrit të burrave dhe grave në krye të kompanive të mëdha më të ekuilibruar. Ndryshimet që sipërmarrësit mund të presin në të ardhmen e afërt në lidhje me dy temat e sapo përmendura diskutohen më poshtë.

Rishikimi i ligjit NV dhe raporti mashkull / femër Image

Subjektet për rishikimin e ligjit NV

Rishikimi i ligjit NV në përgjithësi ka të bëjë me rregullat që sipërmarrësit i përjetojnë në praktikë si kufizuese të panevojshme, sipas shënimeve shpjeguese të propozimit. Një nga pengesat e tilla është, për shembull, pozicioni i aksionarëve të pakicës. Për shkak të lirisë së madhe të organizimit që ekziston aktualisht, ata rrezikojnë të dëmtohen nga shumica, pasi ata duhet të respektojnë shumicën, veçanërisht kur bëhet fjalë për vendimmarrjen në një mbledhje të përgjithshme. Në mënyrë që të parandalohen të drejtat e rëndësishme të aksionarëve (pakicë) ose të keqpërdoren interesat e aksionarëve të shumicës, propozimi i Ligjit për Modernizimin e NV mbron aksionarin e pakicës duke kërkuar, për shembull, pëlqimin e tij.

Një pengesë tjetër është kapitalin aksionar të detyrueshëm. Në këtë pikë, propozimi siguron një lehtësim, domethënë se kapitali aksionar i përcaktuar në statutin, duke qenë shuma e vlerave nominale të numrit të përgjithshëm të aksioneve, nuk do të jetë më i detyrueshëm, ashtu si me BV. Ideja prapa kësaj është që me heqjen e këtij detyrimi, sipërmarrësit që përdorin formën ligjore të një shoqërie publike të kufizuar (NV) do të kenë më shumë hapësirë ​​për të mbledhur kapital, pa statutet që duhet të ndryshohen më parë. Nëse statutet përcaktojnë një kapital aksionar, e pesta e kësaj duhet të jetë lëshuar sipas rregullores së re. Kërkesat absolute për kapitalin e lëshuar dhe të paguar mbeten të pandryshuara për sa i përket përmbajtjes dhe të dyja duhet të arrijnë në 45,000 €.

Përveç kësaj, një koncept i njohur në ligjin BV: aksionet e një emërtimi specifik gjithashtu do të vendoset në ligjin e ri të NV. Një përcaktim specifik mund të përdoret më pas për të bashkangjitur të drejta specifike ndaj aksioneve brenda një (ose më shumë) klasave të aksioneve, pa pasur nevojë për të krijuar një klasë të re aksionesh. Të drejtat e sakta të përfshira do të duhet të specifikohen më tej në statutin e shoqatës. Në të ardhmen, për shembull, mbajtësit të aksioneve të zakonshme me një emërim të veçantë mund t'i jepet një e drejtë e veçantë kontrolli siç përshkruhet në statutin e shoqatës.

Një pikë tjetër e rëndësishme e ligjit NV, ndryshimi i së cilës është përfshirë në propozim, ka të bëjë të drejtat e votës së pengmarrësve dhe uzufruktarëve. Ndryshimi është për shkak të faktit se do të jetë gjithashtu e mundur t'i jepet e drejta e votës një pengu ose një uzufruktari në një kohë të mëvonshme. Ky ndryshim është gjithashtu në përputhje me ligjin aktual të BV dhe, sipas shënimeve shpjeguese të propozimit, plotëson nevojën që me sa duket ka qenë në praktikë për disa kohë. Për më tepër, propozimi synon të sqarojë më tej në këtë kontekst se dhënia e së drejtës së votës në rastin e një të drejte pengu mbi aksionet mund të bëhet gjithashtu nën një kusht pezullues pas themelimit.

Për më tepër, propozimi për Modernizimin e Ligjit për NV përmban një numër ndryshimesh në lidhje me vendim-marrje. Një nga ndryshimet e rëndësishme ka të bëjë, për shembull, vendimmarrja jashtë takimit, e cila është veçanërisht e rëndësishme për NV-të që janë të lidhura në një grup. Sipas ligjit aktual, rezolutat mund të merren vetëm jashtë një mbledhje nëse statuti i shoqatës e lejon këtë, nuk është aspak e mundur nëse kompania ka aksione të bartësit ose ka lëshuar certifikata dhe një rezolutë duhet të merret unanimisht. Në të ardhmen, me hyrjen në fuqi të propozimit, vendimmarrja jashtë takimit do të jetë e mundur si një pikë fillestare, me kusht që të gjithë personat me të drejta takimi të jenë dakorduar për këtë. Për më tepër, propozimi i ri mban gjithashtu mundësinë e takimit jashtë Hollandës, e cila është e dobishme për sipërmarrësit me NV që veprojnë ndërkombëtarisht.

Së fundi, kostot në lidhje me inkorporimin diskutohen ne propozim. Në lidhje me këtë, propozimi i ri për Modernizimin e Ligjit NV hap mundësinë që kompania të jetë e detyruar të paguajë këto kosto në aktin e themelimit. Si rezultat, ratifikimi i veçantë i akteve përkatëse të themelimit nga bordi është anashkaluar. Me këtë ndryshim, detyrimi për të deklaruar shpenzimet e formimit në Regjistrin Tregtar mund të fshihet për NV, ashtu siç ndodhi me BV.

Një raport më i ekuilibruar mashkull / femër

Në vitet e fundit, promovimi i grave në krye ka qenë një temë kryesore. Sidoqoftë, hulumtimi për rezultatet ka treguar se ato janë disi zhgënjyese, kështu që kabineti holandez ndihet i detyruar të përdorë këtë propozim për të promovuar qëllimin e më shumë grave në krye të komunitetit të biznesit me Modernizimin e ligjit NV dhe raportin mashkull / femër . Ideja prapa kësaj është që diversiteti në kompanitë kryesore mund të çojë në vendime më të mira dhe rezultate të biznesit. Për të arritur mundësi të barabarta dhe pozicion fillestar për të gjithë në botën e biznesit, në propozimin përkatës merren dy masa. Së pari, nga ndërmarrjet e mëdha publike të kufizuara do të kërkohet gjithashtu të formulojnë shifra të përshtatshme dhe ambicioze për bordin e menaxhimit, bordin mbikëqyrës dhe nën-top. Përveç kësaj, sipas propozimit, ata gjithashtu duhet të bëjnë plane konkrete për t'i zbatuar këto dhe të jenë transparentë në lidhje me procesin. Raporti mashkull-femër në bordin mbikëqyrës të kompanive të listuara duhet të rritet në të paktën një të tretën e numrit të burrave dhe një të tretën e numrit të grave. Për shembull, një bord mbikëqyrës prej tre personash përbëhet në mënyrë të ekuilibruar nëse përfshin të paktën një burrë dhe një grua. Në këtë kontekst, për shembull, emërimi i një anëtari të bordit mbikëqyrës i cili nuk kontribuon në një përfaqësim të paktën 30% m / f, ky emërim është i pavlefshëm. Megjithatë, kjo nuk do të thotë që vendimmarrja në të cilën ka marrë pjesë një anëtar i bordit mbikëqyrës të pavlefshëm preket nga pavlefshmëria.

Në përgjithësi, rishikimi dhe modernizimi i ligjit NV do të thotë një zhvillim pozitiv për kompaninë që plotëson nevojat ekzistuese të shumë shoqërive të kufizuara publike. Sidoqoftë, kjo nuk e ndryshon faktin se një numër gjërash do të ndryshojnë për kompanitë që përdorin formën ligjore të një shoqërie të kufizuar publike (NV). Dëshironi të dini se çfarë nënkuptojnë konkretisht këto ndryshime të ardhshme për kompaninë tuaj ose cila është situata e raportit mashkull / femër brenda kompanisë tuaj? A keni ndonjë pyetje tjetër në lidhje me propozimin? Apo thjesht doni të qëndroni të informuar në lidhje me modernizimin e ligjit NV? Pastaj kontaktoni Law & More. Avokatët tanë janë ekspertë në fushën e ligjit të korporatave dhe janë të lumtur t'ju ofrojnë këshilla. Ne gjithashtu do të mbajmë një vështrim mbi zhvillimet e mëtejshme për ju!

Law & More