Praktikat e padrejta tregtare përmes rritjes së telefonit

Autoriteti Hollandez për Konsumatorët dhe Tregjet

Praktikat e padrejta tregtare përmes shitjeve telefonike raportohen më shpesh. Ky është përfundimi i Autoritetit Hollandez për Konsumatorët dhe Tregjet, mbikëqyrësi i pavarur që përkrah konsumatorët dhe bizneset. Njerëzit u qasen gjithnjë e më shumë përmes telefonit me të ashtuquajturat oferta për fushata zbritje, pushime dhe konkurse. Shumë shpesh, këto oferta janë formuluar në një mënyrë të paqartë, në mënyrë që klientët në fund të fundit duhet të kenë më shumë nga sa presin. Ky kontakt telefonik shpesh përcillet nga praktikat agresive të mbledhjes së pagesave. Për më tepër, njerëzve që vetëm kanë pranuar të marrin informacion, gjithashtu po u bëhet presion që të paguajnë. Autoriteti Hollandez për Konsumatorët dhe Tregjet këshillon njerëzit që kontaktohen përmes telefonit me oferta të tilla që të përfundojnë thirrjen, të refuzojnë ofertën dhe të mos paguajnë asnjë llogari.

Lexo më shumë:

Law & More