Mashtrim në internet

Vitet e fundit, interneti ka lulëzuar. Gjithnjë e më shpesh e kalojmë kohën tonë në botën online. Me ardhjen e llogarive bankare në internet, opsionet e pagesave, vendet e tregut dhe kërkesat për pagesa, ne po rregullojmë gjithnjë e më shumë çështjet personale, por edhe ato financiare në internet. Shpesh rregullohet vetëm me një klik të butonit. Interneti na ka sjellë shumë. Por nuk duhet të gabojmë. Interneti dhe zhvillimi i tij i shpejtë jo vetëm që sjellin komoditete, por edhe rreziqe. Në fund të fundit, mashtrimi i internetit qëndron në pritje.

Do ditë, miliona njerëz blejnë dhe shesin sende me vlerë në internet. Zakonisht gjithçka shkon mirë dhe siç pritet për të dy palët. Por shumë shpesh besimi i ndërsjellë cenohet nga një palë dhe për fat të keq lind situata e mëposhtme: ju paguani sipas marrëveshjeve, por më pas nuk merrni asgjë ose jeni të bindur që ta dërgoni produktin tuaj paraprakisht, por pastaj kurrë nuk merrni një pagesë. Të dy rastet mund të jenë një mashtrim. Kjo është forma më e zakonshme dhe e njohur e mashtrimeve në internet. Kjo formë paraqitet kryesisht në vendet e tregtimit në internet, siç është eBay, por edhe përmes reklamave në mediat sociale siç është Facebook. Për më tepër, kjo formë e mashtrimit në internet ka të bëjë me rastet në të cilat ekziston një dyqan mashtrimi në internet, i ashtuquajturi dyqan i rreme.

Mashtrim në internet

Sidoqoftë, mashtrimet në internet mbulojnë më shumë sesa vetëm "rastet eBay". Kur përdorni një program të caktuar në kompjuterin tuaj, mund të përjetoni mashtrime në internet me një maskë tjetër. Një person që pretendon të jetë një punonjës i asaj kompanie programi mund t'ju bindë që programi është i vjetëruar dhe se paraqet rreziqe të caktuara të sigurisë në kompjuterin tuaj, kur nuk është aspak rasti. Më pas, një "punonjës" i tillë ju ofron të blini një program të ri me një çmim të volitshëm. Nëse jeni dakord dhe paguani, "punonjësi" do t'ju informojë se pagesa për fat të keq nuk ka qenë e suksesshme, dhe ju duhet ta bëni përsëri pagesën. Ndërsa të gjitha pagesat janë bërë në mënyrë korrekte dhe paratë janë marrë disa herë për të njëjtin "program", i ashtuquajturi "punonjës" do të vazhdojë ta bëjë këtë hile për sa kohë që ju vazhdoni të paguani. Ju gjithashtu mund të hasni të njëjtin hile në një "xhaketë shërbimi ndaj klientit".

scam

Mashtrimi dënohet sipas nenit 326 të Kodit Penal Hollandez. Sidoqoftë, jo çdo situatë mund të klasifikohet si një mashtrim i tillë. Shtë e nevojshme që ju, si viktimë, të keni mashtruar të dorëzoni një të mirë ose para. Mashtrimi mund të lindë nëse pala me të cilën keni bërë biznes ka përdorur një emër ose kapacitet të rremë. Në atë rast, një shitës paraqitet si i besueshëm, ndërsa detajet e kontaktit të tij nuk janë aspak të sakta. Mashtrimi gjithashtu mund të përbëhet nga hile, siç janë përshkruar më parë. Më në fund, është e mundur që në kontekstin e mashtrimit të flitet për një endje trillimesh, me fjalë të tjera, një akumulim gënjeshtrash. Vetëm mos-dorëzimi i mallrave për të cilin është bërë pagesa është i pamjaftueshëm për të pranuar mashtrim dhe nuk mund të çojë drejtpërdrejt në një bindje të shitësit.

Prandaj mund të ndodhë që në rrethana të caktuara të ndiheni të mashtruar, por që nuk bëhet fjalë për mashtrim brenda kuptimit të Nenit 326 të Kodit Penal. Sidoqoftë, është e mundur që në rastin tuaj ligji civil - rruga është e hapur për të trajtuar "mashtruesin" përmes përgjegjësisë. Përgjegjësia mund të lindë në mënyra të ndryshme. Dy më të zakonshmet dhe të njohurat janë përgjegjësia për kundërvajtje dhe përgjegjësia kontraktuale. Nëse nuk keni lidhur një marrëveshje me "mashtruesin", mund të jeni në gjendje të mbështeteni në formën e parë të përgjegjësisë. Ky është rasti kur ka të bëjë me një veprim të paligjshëm, veprimi mund t’i atribuohet kryesit të veprës, ju keni pësuar dëm dhe ky dëm është rezultat i veprës në fjalë. Nëse përmbushen këto kushte, një kërkesë ose detyrim në formën e kompensimit mund të lindë.

Përgjegjësia kontraktuale zakonisht do të përfshihet në "rastet eBay". Në fund të fundit, ju keni bërë marrëveshje sipas një të mire. Nëse pala tjetër nuk i përmbush detyrimet e saj sipas marrëveshjes, ajo mund të jetë duke kryer një shkelje të kontratës. Sapo të ketë shkelje të kontratës, ju mund të kërkoni përmbushjen e marrëveshjes ose kompensimin. Alsoshtë gjithashtu e mençur t'i jepni palës tjetër shansin e fundit (termin) për të kthyer paratë tuaja ose për të dërguar produktin me anë të një njoftimi të mospagimit.

Në mënyrë që të filloni procedurat civile, duhet të dini se kush është "mashtruesi" saktësisht. Ju gjithashtu duhet të angazhoni një avokat për procedurat civile. Law & More ka avokatë që janë të dy ekspertë në fushën e së drejtës penale dhe të drejtës civile. A e njihni veten në një nga situatat e përshkruara më parë, doni të dini nëse jeni viktimë e një mashtrimi apo keni ndonjë pyetje në lidhje me mashtrimin? Ju lutemi kontaktoni avokatët e Law & More. Avokatët tanë nuk janë vetëm të lumtur t'ju japin këshilla, por gjithashtu ju ndihmojnë në procedime penale ose civile nëse dëshironi.

pjesë
Law & More B.V.