Mashtrim në internet

Vitet e fundit, interneti ka lulëzuar. Gjithnjë e më shpesh e kalojmë kohën tonë në botën online. Me ardhjen e llogarive bankare në internet, opsionet e pagesave, vendet e tregut dhe kërkesat për pagesa, ne po rregullojmë gjithnjë e më shumë çështjet personale, por edhe ato financiare në internet. Shpesh rregullohet vetëm me një klik të butonit. Interneti na ka sjellë shumë. Por nuk duhet të gabojmë. Interneti dhe zhvillimi i tij i shpejtë jo vetëm që sjellin komoditete, por edhe rreziqe. Në fund të fundit, mashtrimi i internetit qëndron në pritje.

Do ditë, miliona njerëz blejnë dhe shesin sende me vlerë në internet. Zakonisht gjithçka shkon mirë dhe siç pritet për të dy palët. Por shumë shpesh besimi i ndërsjellë cenohet nga një palë dhe për fat të keq lind situata e mëposhtme: ju paguani sipas marrëveshjeve, por më pas nuk merrni asgjë ose jeni të bindur që ta dërgoni produktin tuaj paraprakisht, por pastaj kurrë nuk merrni një pagesë. Të dy rastet mund të jenë një mashtrim. Kjo është forma më e zakonshme dhe e njohur e mashtrimeve në internet. Kjo formë paraqitet kryesisht në vendet e tregtimit në internet, siç është eBay, por edhe përmes reklamave në mediat sociale siç është Facebook. Për më tepër, kjo formë e mashtrimit në internet ka të bëjë me rastet në të cilat ekziston një dyqan mashtrimi në internet, i ashtuquajturi dyqan i rreme.

Mashtrim në internet

Sidoqoftë, mashtrimet në internet mbulojnë më shumë sesa thjesht "raste eBay". Kur përdorni një program të caktuar në kompjuterin tuaj, mund të përjetoni mashtrime në internet me një maskë të ndryshme. Një person që pretendon të jetë një punonjës i asaj kompanie të programit mund t'ju bindë se programi është i vjetëruar dhe se ai paraqet rreziqe të caktuara të sigurisë për kompjuterin tuaj, kur kjo nuk është aspak rasti. Më pas, një "punonjës" i tillë ju ofron të blini një program të ri me një çmim të përballueshëm. Nëse jeni dakord dhe paguani, "punonjësi" do t'ju informojë se pagesa për fat të keq nuk ka qenë e suksesshme, dhe ju duhet të bëni përsëri pagesën. Ndërsa të gjitha pagesa janë bërë në mënyrë korrekte dhe paratë janë pranuar shumë herë për të njëjtin "program", i ashtuquajturi "punonjës" do të vazhdojë ta bëjë këtë mashtrim për aq kohë sa ju vazhdoni të paguani. Ju gjithashtu mund të hasni të njëjtin mashtrim në një “xhaketë të shërbimit ndaj klientit”.

Mashtrimi dënohet sipas nenit 326 të Kodit Penal Hollandez. Sidoqoftë, jo çdo situatë mund të klasifikohet si një mashtrim i tillë. Shtë e nevojshme që ju, si viktimë, të keni mashtruar të dorëzoni një të mirë ose para. Mashtrimi mund të lindë nëse pala me të cilën keni bërë biznes ka përdorur një emër ose kapacitet të rremë. Në atë rast, një shitës paraqitet si i besueshëm, ndërsa detajet e kontaktit të tij nuk janë aspak të sakta. Mashtrimi gjithashtu mund të përbëhet nga hile, siç janë përshkruar më parë. Më në fund, është e mundur që në kontekstin e mashtrimit të flitet për një endje trillimesh, me fjalë të tjera, një akumulim gënjeshtrash. Vetëm mos-dorëzimi i mallrave për të cilin është bërë pagesa është i pamjaftueshëm për të pranuar mashtrim dhe nuk mund të çojë drejtpërdrejt në një bindje të shitësit.

Prandaj mund të jetë rasti në rrethana të caktuara që ju të ndjeheni të mashtruar, por që nuk ka asnjë çështje mashtrimi në kuptimin e nenit 326 të Kodit Penal. Sidoqoftë, është e mundur që në rastin tuaj, ligji civil të jetë i hapur për të trajtuar "mashtruesin" përmes përgjegjësisë. Përgjegjësia mund të lindë në mënyra të ndryshme. Dy nga më të zakonshmet dhe të njohurit janë përgjegjësia tort dhe përgjegjësia kontraktuale. Nëse nuk keni lidhur marrëveshje me "mashtruesin", mund të jeni në gjendje të mbështeteni në formën e parë të përgjegjësisë. Ky është rasti kur bëhet fjalë për një veprim të kundërligjshëm, akti mund t'i atribohet kryesit, ju keni pësuar dëm dhe kjo dëm është rezultat i aktit në fjalë. Nëse përmbushen këto kushte, mund të lindë një kërkesë ose detyrim në formën e kompensimit.

Përgjegjësia kontraktuale zakonisht do të përfshihet në "çështjet eBay". Në fund të fundit, ju keni bërë marrëveshje sipas një të mire. Nëse pala tjetër nuk i përmbush detyrimet e veta sipas marrëveshjes, ajo mund të jetë duke bërë një shkelje të kontratës. Pasi të ketë një shkelje të kontratës, ju mund të kërkoni përmbushjen e marrëveshjes ose kompensimin. Shtë gjithashtu e mençur t'i jepni palës tjetër shansin (afatin) e fundit për të kthyer paratë tuaja ose dërgimin e produktit me anë të një njoftimi të paracaktuar.

Për të filluar procedurat civile, duhet të dini se kush është saktësisht "mashtruesi". Ju gjithashtu duhet të angazhoni një avokat për procedurat civile. Law & More ka avokatë që janë të dy ekspertë në fushën e së drejtës penale dhe të drejtës civile. A e njihni veten në një nga situatat e përshkruara më parë, doni të dini nëse jeni viktimë e një mashtrimi apo keni ndonjë pyetje në lidhje me mashtrimin? Ju lutemi kontaktoni avokatët e Law & More. Avokatët tanë nuk janë vetëm të lumtur t'ju japin këshilla, por gjithashtu ju ndihmojnë në procedime penale ose civile nëse dëshironi.

pjesë