Gardhe të mira i bëjnë fqinjët e mirë - reagimi i qeverisë ndaj krimit në internet dhe zhvillimi i teknologjisë dhe internetit

Prezantimi

Disa prej jush ndoshta e dinë që si hobi unë botoj libra në përkthim nga gjuhët e Evropës Lindore në anglisht dhe holandisht - http://www.glagoslav.com. Një nga botimet e mia të fundit është libri i shkruar nga një avokat i shquar rus Anatoly Kucherena, i cili është duke trajtuar çështjen e Snowden në Rusi. Autori ka shkruar një libër të bazuar në historinë e vërtetë të klientit të tij Edward Snowden - Koha e Oktapodit, i cili është bërë baza për skenarin e filmit të lëshuar së fundmi në Hollywood, "Snowden", i drejtuar nga Oliver Stone, një regjisor i shquar amerikan.

Edward Snowden u bë i njohur gjerësisht për të qenë një informator, duke zbuluar një sasi të madhe të informacionit konfidencial për "aktivitetet spiunazh" të CIA, NSA dhe GCHQ për shtyp. Filmi ndër të tjera tregon përdorimin e programit 'PRISM', përmes të cilit NSA mund të përgjonte telekomunikacionin në një shkallë të gjerë dhe pa autorizim paraprak gjyqësor. Shumë njerëz do t'i shohin këto aktivitete sa më larg dhe t'i përshkruajnë ato si një përshkrim të skenave amerikane. Realiteti juridik ku jetojmë tregon të kundërtën. Ajo që shumë nuk e dinë është se situata të krahasueshme ndodhin më shpesh sesa mendoni. Edhe në Hollandë. Përkatësisht, më 20 dhjetor 2016 Shtëpia e Përfaqësuesve Hollandezë miratoi një projekt-ligj mjaft të ndjeshëm ndaj privatësisë "Computercriminaliteit III" ("Cybercrime III").

Kriminaliteti kompjuterik III

Projekt-ligji Computercriminaliteit III, i cili ende duhet të miratohet nga Senati Hollandez dhe për të cilin shumë tashmë luten për dështimin e tij, ka për qëllim t'u japë oficerëve hetues (policia, Constabulary Royal dhe madje edhe autoritete speciale të hetimit si FIOD) mundësinë për të të hetojë (d.m.th. kopjoni, vëzhgoni, përgjoni dhe bëni informacion të paarritshëm në lidhje me) "operacione të automatizuara" ose "pajisje të kompjuterizuara" (për laikët: pajisje të tilla si kompjuterë dhe celularë) me qëllim të zbulimit të një krimi të rëndë. Sipas qeverisë është vërtetuar e nevojshme t'u jepet oficerëve hetues mundësinë për të - spiunuar në mënyrë të qetë për qytetarët e saj, pasi kohërat moderne kanë bërë që krimi të bëhet vështirë të gjurmohet për shkak të një anonimiteti dixhital në rritje dhe enkriptimit të të dhënave. Memorandumi shpjegues i publikuar në lidhje me projekt-ligjin, i cili është një 114 faqe i lexueshëm i vështirë, për të lexuar, përshkruan pesë qëllime mbi bazën e të cilave mund të përdoren fuqitë hetuese:

  • Vendosja dhe kapja e detajeve të caktuara të pajisjes së kompjuterizuar ose të përdoruesit, siç është identiteti ose vendndodhja: më saktësisht, kjo do të thotë që oficerët hetues mund të hyjnë fshehurazi në kompjuterë, ruterë dhe telefona celularë në mënyrë që të marrin informacione të tilla si një adresë IP ose numër IMEI.
  • Regjistrimi i të dhënave të ruajtura në pajisjen e kompjuterizuar: oficerët hetues mund të regjistrojnë të dhëna të nevojshme për të "vërtetuar" dhe zgjidhur krimin e rëndë. Dikush mund të mendojë për regjistrimin e imazheve të pornografisë së fëmijëve dhe detajet e hyrjes në bashkësi të mbyllura.
  • Bërja e të dhënave të paarritshme: do të bëhet e mundur të bëhen të dhëna me të cilat një krim është kryer i paarritshëm për të përfunduar krimin ose parandaluar krimet në të ardhmen. Sipas memorandumit shpjegues, në këtë mënyrë duhet të bëhet e mundur për të luftuar botnet.
  • Ekzekutimi i një urdhri për përgjimin dhe regjistrimin e komunikimeve (konfidenciale): në kushte të caktuara do të bëhet e mundur që të përgjohen dhe regjistrohen informacionet (konfidenciale) me ose pa bashkëpunimin e ofruesit të shërbimit të komunikimit.
  • Ekzekutimi i një urdhri për vëzhgim sistematik: oficerët hetues do të fitojnë aftësinë për të vendosur vendndodhjen dhe për të ndjekur lëvizjet e një të dyshuari, ndoshta me instalimin nga distanca të softuerit special në pajisjen e kompjuterizuar.

Personat që besojnë se këto fuqi mund të përdoren vetëm në rast të krimit në internet do të zhgënjehen. Kompetencat hetimore siç u përmendën në dy pikat e para dhe dy plumbat e fundit, siç përshkruhen më lart, mund të zbatohen në rast krimesh për të cilat lejohet ndalimi i përkohshëm, i cili zbret në krime për të cilat ligji cakton një dënim minimal prej 4 vjetësh. Fuqitë hetimore të lidhura me qëllimin e dytë dhe të tretë mund të përdoren vetëm në rastet e krimeve për të cilat ligji cakton një dënim minimal prej 8 vjet. Për më tepër, një urdhër i përgjithshëm në këshill mund të tregojë një krim, i cili është kryer duke përdorur një operacion të automatizuar, për të cilin është me rëndësi të dukshme shoqërore që krimi të përfundojë dhe autorët të ndiqen penalisht. Për fat të mirë, depërtimi i operacioneve të automatizuara mund të autorizohet vetëm në rast se i dyshuari po përdor pajisjen.

Aspektet juridike

Ndërsa rruga për në ferr është e shtruar me qëllime të mira, mbikëqyrja e duhur nuk është kurrë një tepricë. Fuqitë hetuese të dhëna nga projekt-ligji mund të ushtrohen fshehurazi, por kërkesa për aplikimin e një instrumenti të tillë mund të bëhet vetëm nga një prokuror. Autorizimi paraprak i një gjykatësi mbikëqyrës është i nevojshëm dhe "Centrale Toetsingscommissionie" i Departamentit të Prokurorisë Publike vlerëson përdorimin e synuar të instrumentit. Për më tepër, dhe siç u përmend më herët, ekziston një kufizim i përgjithshëm në zbatimin e kompetencave për krime me një dënim minimal 4 ose 8 vjet. Në çdo rast, kërkesat e proporcionalitetit dhe të subsidiaritetit duhet të përmbushen, si dhe kërkesat thelbësore dhe procedurale.

Risitë e tjera

Aspekti më domethënës i faturës Computercriminaliteit III tani është diskutuar. Megjithatë, kam vërejtur se shumica e mediave, në klithmat e tyre të shqetësimit, harrojnë të diskutojnë dy tema shtesë të rëndësishme të projekt-ligjit. E para është që projektligji gjithashtu do të prezantojë mundësinë e përdorimit të "adoleshentëve të karremave" në mënyrë që të gjurmohen "dhëndërit". Dhëndërit mund të shihen si versioni dixhital i djemve të dashuruar; duke kërkuar digjitale kontakt seksual me të mitur. Për më tepër, do të bëhet më e lehtë për të ndjekur penalisht marrësit e të dhënave të vjedhura dhe shitësit mashtrues të cilët abstenojnë të japin mallrat ose shërbimet që ata ofrojnë në internet.

Kundërshtimet e projektligjit Kriminaliteti kompjuterik III

Ligji i propozuar siguron potencialisht një pushtim të madh në intimitetin e qytetarëve holandezë. Shtrirja e ligjit është pafundësisht e gjerë. Mund të mendoj për shumë kundërshtime, një përzgjedhje e të cilave përfshin faktin që kur shikojmë kufizimin e veprave penale me një dënim minimal prej 4 vjetësh, menjëherë supozohet se kjo ndoshta paraqet një kufi të arsyeshëm dhe se gjithmonë do të përfshijë vepra penale që janë i pafalshëm i rëndë. Sidoqoftë, një person që hyn me dashje në një martesë të dytë dhe nuk pranon të informojë palën, tashmë mund të dënohet me 6 vjet. Për më tepër, mund të jetë rasti që një i dyshuar përfundimisht rezulton i pafajshëm. Jo vetëm detajet e tij ose të saj pastaj janë shqyrtuar plotësisht, por me shumë mundësi edhe detajet e të tjerëve që nuk kishin asnjë lidhje me krimin përfundimisht jo të kryer. Në fund të fundit, kompjuterët dhe telefonat po përdoren për të kontaktuar miq, familje, punëdhënës dhe të tjerë të panumërtë. Për më tepër, është në dyshim nëse personat përgjegjës për miratimin dhe mbikëqyrjen e kërkesave bazuar në projektligj kanë njohuri të mjaftueshme të specializuara për të vlerësuar siç duhet kërkesën. Megjithatë, një legjislacion i tillë pothuajse duket se është një e keqe e nevojshme në ditët e sotme. Pothuajse të gjithë dikur iu desh të merreshin me mashtrimet në Internet dhe tensionet priren të shkojnë jashtëzakonisht të larta kur dikush ka blerë një biletë të rreme koncertesh përmes një tregu në internet. Për më tepër, askush nuk do të shpresojë që fëmija i tij ose i saj të vihet në kontakt me një figurë iffy gjatë shfletimit të tij / saj të përditshëm. Mbetet pyetja nëse projektligji Computercriminaliteit III, me mundësitë e tij të gjera, është rruga për të shkuar.

përfundim

Projekt-ligji Computercriminaliteit III duket se është bërë një e keqe disi e nevojshme. Projekt-ligji u jep autoriteteve hetues një shkallë të gjerë të fuqisë për të fituar akses në veprat e kompjuterizuara të të dyshuarve. Për dallim nga rasti në çështjen Snowden, projekt-ligji siguron shumë më tepër masa mbrojtëse. Sidoqoftë, është akoma në dyshim nëse këto masa mbrojtëse janë të mjaftueshme për të shmangur një ndërhyrje joproporcionale të intimitetit të qytetarëve holandezë dhe në skenarin më të keq për të parandaluar që të ndodhë një "Snowden 2.0".

pjesë