Kompensimi për dëmtimin e vonesës së fluturimit

Që nga viti 2009, në rast të një fluturimi të vonuar, ju si pasagjer nuk qëndroni më me duar bosh. Në të vërtetë, në aktgjykimin e Sturgeon, Gjykata e Drejtësisë e Bashkimit Evropian zgjati detyrimin e kompanive ajrore për të paguar kompensim. Që atëherë, pasagjerët kanë qenë në gjendje të përfitojnë kompensim jo vetëm në rast të anulimit, por edhe në rast të vonesave të fluturimit. Gjykata ka vendosur që në të dyja rastet linjat ajrore kanë vetëm një marzhi prej tre orësh për të devijuar nga orari origjinal. A tejkalohet marzhi në fjalë nga linja ajrore dhe a arrini në destinacionin tuaj më shumë se tre orë me vonesë? Në atë rast, linja ajrore do t'ju duhet të kompensojë për dëmtimin e vonesës.

Sidoqoftë, nëse linja ajrore mund të provojë se nuk është përgjegjës për vonesën në fjalë, duke dëshmuar kështu ekzistencën e rrethana të jashtëzakonshme i cili nuk mund të ishte shmangur, nuk është i detyruar të paguajë kompensimin për vonesën më shumë se tre orë. Në funksion të praktikës juridike, rrethanat janë rrallë të jashtëzakonshme. Ky është vetëm rasti kur bëhet fjalë:

  • kushte shumë të këqija të motit (siç janë stuhitë ose shpërthimi i papritur i vullkanit)
  • fatkeqësitë natyrore
  • terrorizëm
  • urgjencat mjekësore
  • greva pa paralajmërim (p.sh. nga stafi i aeroportit)

Gjykata e Drejtësisë nuk i konsideron defektet teknike në aeroplan si një rrethanë që mund të vlerësohet si e jashtëzakonshme. Sipas gjykatës Hollandeze, goditjet nga vetë stafi i kompanisë ajrore nuk janë të përfshira në rrethana të tilla. Në raste të tilla, ju si pasagjer thjesht keni të drejtë në kompensim.

A keni të drejtë në kompensim dhe a nuk ka rrethana të jashtëzakonshme? Në atë rast, linja ajrore duhet të paguajë kompensimin për ju. Prandaj, nuk është e nevojshme të bini dakord me një alternative tjetër të mundshme, siç është një kupon, që linja ajrore ju paraqet. Sidoqoftë, në rrethana të caktuara, ju gjithashtu keni të drejtë të kujdeseni dhe / ose akomodimi dhe linja ajrore duhet ta lehtësojë këtë.

Shuma e kompensimit mund të jetë në përgjithësi nga 125, - në 600, - euro për pasagjer, në varësi të gjatësisë së fluturimit dhe kohëzgjatjes së vonesës. Për vonesat e fluturimeve më të shkurtra se 1500 km mund të llogaritni 250, - kompensim në euro. Nëse bëhet fjalë për fluturime ndërmjet 1500 dhe 3500 km, kompensimi prej 400, - euro mund të konsiderohet i arsyeshëm. Nëse fluturoni më shumë se 3500 km, kompensimi juaj për më shumë se tre orë vonesë mund të arrijë në 600, - euro.

Më në fund, në lidhje me kompensimin e përshkruar vetëm, ekziston një kusht tjetër i rëndësishëm për ju si pasagjer. Në fakt, ju keni të drejtë në kompensimin e dëmtimit të vonesës nëse vonesa juaj e fluturimit bie Rregullorja Evropiane 261/2004. Ky është rasti kur fluturimi juaj niset nga një vend i BE-së ose kur fluturoni në një vend brenda BE me një kompani ajrore evropiane.

A po përjetoni një vonesë fluturimi, doni të dini nëse keni të drejtë në kompensim për dëmin e shkaktuar nga vonesa apo keni ndërmend të ndërmarrni ndonjë veprim kundër kompanisë ajrore? Ju lutemi kontaktoni avokatët në Law & More. Juristët tanë janë ekspertë në fushën e dëmtimit të vonesës dhe do të jenë të lumtur t'ju japin këshilla.

pjesë